1.12.11

Kalendarz Adwentowy i sezon przedświąteczny uważam za rozpoczęty

Zdecydowanie nie mam zdolności plastycznych :( i jestem w tym odosobniona w mojej rodzinie, bo wszyscy moi bliscy talent posiadają. Pomimo braków nie wyobrażałam sobie okresu przedświątecznego bez kalendarza adwentowego, wszystkie które były w sklepach to zwykłe tekturowe pudełka z marnymi słodyczami w środku, ten który zrobiłam dla mojego synka jest jedyny i niespodzianki które w nim znajdzie również są przygotowane specjalnie dla niego. 
Tym kalendarzem rozpoczynam w moim domu okres przedświąteczny:))) 
Odliczanie czas zacząć. 


Dzień 1 : 






2 komentarze:

  1. Super pomysł! Kalendarz zrobiony przez mamę z pewnością jest piękniejszy, smaczniejszy i bardziej wyjątkowy od wszystkich innych...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...