1.5.12

Sernik na zimno z galaretką

Sernik na zimno to najprostszy deser, jaki można sobie wyobrazić. Szczególnie ukochany przez mojego synka. Przygotowaliśmy go razem a wszystko zajęło nam nie więcej niż 20 min + chłodzenie. Oczywiście w galaretce i serku można zatopić ulubione owoce, ja ze względu na czyhające wszędzie alergie zrezygnowałam z truskawek, ale i tak sernik na zimno znika błyskawicznie. 

Polecany przez mojego synka:) 




Sernik na zimno
Składniki:
  • 2 słodkie serki homogenizowane (400g)
  • 1 galaretka morelowa
  • 1 galaretka truskawkowa
  • 2 szklanki wrzątku 
Sposób przygotowania:
  1. Każdą galaretkę wsypujemy do osobnego szklanego naczynia, wlewamy po 1 szklance wrzątku do każdego i dokładnie mieszamy do rozpuszczenia się proszku. Odstawiamy do wystygnięcia. 
  2. Formę cienko smarujemy masłem. 
  3. Serki homogenizowane wykładamy do szklanego naczynia, wlewamy zimną galaretkę morelową i dokładnie mieszamy. Przelewamy do formy i wstawiamy do lodówki. 
  4. Po ok.30-40 min, wyjmujemy i na stężały serek delikatnie wlewamy tężejącą galaretkę truskawkową. 
  5. Ponownie wstawiamy do lodówki na ok. 2-3 h (można zostawić na całą noc). 
Smacznego!










  

8 komentarzy:

  1. Prześlicznie wygląda Twój serniczek. Ja ostatnio również przygotowałam sernik na zimno, wyszedł taki ślicznie kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak robię sernik, czasem dodaję serki np. truskawkowe, wtedy też fajnie wychodzi :) Piękne zdjęcia tak poza tym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, klasyka w najlepszym wydaniu.
    jakość niekwestionowana - najwyższa!
    lekki deser na palne majowe chwile.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki równiutki... idealny kawałek :) Piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sernik wygląda tak dobrze, że aż szkoda byłoby mi go zjeść. :) Śliczne dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować! Mój mąż uwielbia serniki na zimno :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...